Podrasuj się w budżecie: Tanie sposoby na utrzymanie formy

Każdy, kto mnie zna, wie, że jestem o tanich sposobów na wszystko. To również idzie na pobyt w kształcie jako piękności można ton, nawet na napięty budżet.

Właśnie tak! Jeśli myślisz, że musisz wydać dużo pieniędzy na członkostwo w siłowni lub zabiegi rzeźbienia ciała, takie jak CoolSculpting, które mogą pójść źle, pomyśl jeszcze raz!

Jest to możliwe, aby osiągnąć stonowaną sylwetkę, której pragniesz, nawet przy najbardziej napiętym budżecie, a Barbie's Beauty Bits jest tutaj, aby podzielić się z tobą kilkoma tanimi sposobami, aby pozostać w formie. Oto jak:

Zdrowe odżywianie poprzez wdrożenie zasady 80/20
Czy kiedykolwiek słyszałeś o zasadzie 80/20? Aby zobaczyć wyniki z treningu, utraty wagi, lub nawet utrzymanie ogólnego stanu zdrowia, to jest 80/20 równowagi. Oznacza to, że 80% Twoich wyników pochodzi z jedzenia, które spożywasz, a tylko 20% pochodzi z Twoich treningów.

Utrzymanie zdrowej wagi może być również osiągnięty przez następujące 80/20 filozofii diety. Osiemdziesiąt procent czasu, należy jeść pożywnie, a dla pozostałych dwudziestu procent, można pobłażać w niektórych rodzajów mniej zdrowej żywności.

Ścisłe diety prowadzą ludzi do porażki. To może nie być tak źle, aby pobłażać sobie tu i tam. Osobiście, robię trochę bardziej konserwatywny z 90/10. Ale celem jest jedzenie dobrze zbilansowanych posiłków z owocami, warzywami, chudym białkiem i pełnymi ziarnami, aby pomóc Ci poczuć się pełnym i utrzymać swój system pracy ze względu na zawartość błonnika i wody. Kluczem do utraty wagi jest spalanie więcej kalorii niż zużywasz, więc kontrola porcji jest niezbędna.

Och, i upewnij się, aby jeść dużo białka, jak to pomoże Ci zbudować mięśnie, które dadzą Ci bardziej stonowanych kształt . I nie zapomnij dodać suplementu probiotyków , ponieważ są one niezbędne dla twojego organizmu do rozkładu żywności i wspierania zdrowego układu odpornościowego. Mogą one również wspomagać utratę wagi.

Darmowe filmy treningowe online i aplikacje fitness
Oferta za darmo? Tak, dzięki różnym aplikacjom, można zrobić dowolną liczbę strasznych darmowych treningów w domu!

Czy szukasz klasy fitness, osobisty trener, ćwiczenia z piłką, joga, pilates, skoki liny, aby schudnąć lub dostać w kształcie, aby osiągnąć cel fitness. Istnieje prawdopodobnie fitness app lub youtube wideo do swoich potrzeb, bez względu na rodzaj treningu lub zdrowego posiłku prepping wolisz, za darmo lub oferowane zniżki.

Zacznij trening interwałowy w domu
Nie musisz uczyć indoor cycling lub być instruktorem aerobiku, aby wiedzieć, że dobre ćwiczenia cardio są świetne w spalaniu tłuszczu i poprawianiu napięcia mięśniowego. Ale czy wiesz, że połączenie cardio z treningiem interwałowym o wysokiej intensywności jest jeszcze bardziej efektywnym sposobem na spalanie tłuszczu, budowanie mięśni i ujędrnianie?

Jeśli nie widzisz wyników, których oczekiwałeś z regularnych ćwiczeń, zacznij robić interwały zamiast, a wkrótce zaczniesz wyglądać i czuć się bardziej stonowane.

Na przykład, można wykonać trening na maszynie wioślarskiej, który obejmuje jedną minutę wiosłowania z umiarkowaną prędkością z dwoma łatwymi minutami i zakończyć w sumie 10 minut.

I nie zapomnij o butach. Świetne buty pokonują długą drogę, a Ty będziesz chciała nosić buty zaprojektowane specjalnie do tych ruchów podczas treningu krzyżowego lub podnoszenia ciężarów.

Istnieją nawet buty do biegania dla tego ruchu do przodu. Pomogły mi i zapobiegły moim wymówkom na bolesne stopy i/lub kostki!

Codziennie spaceruj, aby utrzymać formę
Dlaczego nie spróbować chodzić przez 30 minut dziennie? Ponieważ może to pomóc Ci schudnąć, kontrolować poziom cukru we krwi i obniżyć poziom cholesterolu i ciśnienie krwi, a dla mnie jest to świetny sposób na zmniejszenie stresu.

Nawet jeśli nie masz 30 minut, zawsze możesz chodzić codziennie, dodając krótkie wybuchy aktywności w ciągu dnia. Z odrobiną planowania, działania, które możesz wziąć za pewnik mogą stać się częścią Twojej rutyny fitness. Na przykład...

Zapewnij sobie dawkę ćwiczeń codziennie, spacerując po okolicy, idąc do skrzynki pocztowej, nawet podczas przerwy na lunch. Rozważ skorzystanie ze schodów zamiast z windy. Jeśli to możliwe, zaparkuj w większej odległości od miejsca docelowego, aby zrobić dodatkowe kroki.


Dodaj ciężary do swoich domowych treningów
Oprócz stosowania treningu interwałowego w celu poprawy kondycji i utrzymania się w formie, możesz również dodać do swojego reżimu ćwiczeń ciężary. Dlaczego? Ponieważ trening z ciężarami jest doskonały w dodawaniu definicji do naturalnego kształtu ciała. Będziesz szybciej tracić tłuszcz, a jednocześnie budować mięśnie, które zajmą jego miejsce, co oznacza, że będziesz bardziej zwarta i szczupła w krótkim czasie.

Kobiety często unikają treningu siłowego, ponieważ obawiają się rozwinięcia ogromnych mięśni kulturysty. Nie ma prawdy w tej opowieści; nie będziesz wyglądać jak She-Hulk. Wręcz przeciwnie: Twoje ciało będzie się napinać i tonować, tłuszcz będzie się spalać, a Twoje krągłości będą idealnie ukształtowane.

Tak, to prawda. Zapytaj Jacque Crockford, rzeczniczkę CSCS z American Council on Exercise. Trening z ciężarami i nadmiar kalorii to dwa klucze do zdobycia masy mięśniowej, mówi Crockford. "Jeśli wykonujesz trening oporowy jeden do trzech dni w tygodniu i nie spożywasz więcej kalorii niż wydajesz każdego dnia, nie zyskasz wiele mięśni".

Tworzenie solidnej, muskularnej bazy poprzez trening siłowy jest kluczem do ciaśniejszego ciała - nie, spalanie każdej uncji jiggle z cardio. Domowe ciężarki nigdy nie były tańsze, więc nie musisz łamać banku, aby zacząć.

Chcesz zaoszczędzić pieniądze, jeśli chodzi o używanie ciężarów w treningu? Możesz nawet użyć niektórych towarów w puszkach! Yep, powiedziałem to; wiele towarów w puszkach może służyć podwójny obowiązek jako ciężary ręczne.

Do Yoga At Home To Stay Fit And TonedThere
are tons of free yoga training classes on YouTube and other areas of the internet, and they are ideal for apartment and small home workouts as they are not high impact
.


Ćwiczenia o niskim wpływie są łatwiejsze dla twojego ciała - zaufaj mi, że twoje stawy będą ci wdzięczne. Może to być również skuteczny sposób, aby uzyskać trening pompowania serca bez ryzyka urazów. Poza tym masa Twojego ciała zapewnia wystarczający opór, aby stworzyć efektywne ćwiczenia.

Joga oferuje wygodny sposób na tonowanie każdego mięśnia w Twoim ciele; ciężarki nie są w stanie tego zrobić! Według licznych badań, joga jest doskonała dla twojego zdrowia psychicznego, a także obniża poziom hormonów stresu i zwiększa wrażliwość na insulinę. Jak to działa? W słowach laika, mówi twojemu ciału, aby spalało jedzenie zamiast magazynować je jako tłuszcz.

Bez względu na poziom sprawności fizycznej, joga jest doskonałym sposobem na szczuplejsze, toner ciało! Czy mogę dostać hell yeah dla tego?











Zapisz 50 dolarów z kodem: SAVE50

W domu Terapia czerwonym światłem dla utraty wagi
Utrzymanie zdrowej diety i trening zawsze powinny być priorytetem. Jednak nie zawsze jest to wystarczające, aby pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej, co różni się od utraty wagi. Jednym z rozwiązań, które uznałem za wysoce skuteczne, aby pomóc w redukcji tłuszczu i wyglądać na bardziej stonowane, jest terapia czerwonym światłem dla utraty tłuszczu.

Jednak koszt wizyty w klinice dla tej procedury nie jest przyjazny dla budżetu. Ale nie ma obaw, ponieważ istnieje tanie domowe podejście do terapii czerwonym światłem. To właśnie tam Lipo Wrap firmy Nushape wchodzi do gry, która oferuje tę samą "Technologię Fototerapii Czerwonym Światłem" używaną w profesjonalnych klinikach med-spa i odchudzania, ale w przenośnym pasku, który można używać w zaciszu własnego domu za ułamek kosztów.

I nie daj się zwieść. Nie wszystkie terapie czerwonym światłem są takie same! Najważniejsze jest to, że aby była ona skuteczna, musisz mieć odpowiednie fale nanometrowe. Nushapes Lipo Wrap oferuje kliniczną gęstość mocy dla skutecznego leczenia utraty tłuszczu, wykorzystując zarówno fale 635nm i 850nm bliskiej podczerwieni przy gęstości mocy 37 dżuli na cm z diodami LED klasy medycznej.

Podsumowując
Więc piękności, jak widać, nie trzeba dołączyć do siłowni lub wydać dużo pieniędzy, aby uzyskać tonacji i pobyt w kształcie. Nie daj się złapać w członkostwa nie można sobie pozwolić jako wymówka. Zamiast tego skup się na osiągnięciu ich bez łamania budżetu, wdrażając moje Tanie sposoby na utrzymanie kształtu. Na co więc czekasz?