Najlepsze serum kolagenowe do walki ze zmarszczkami w podróży
Jak prawidłowo poradzić sobie z przykrym doświadczeniem w salonie?
Jak prawidłowo poradzić sobie z złym doświadczeniem w salonie, przez Barbie's Beauty Bits
Zdarzyło się to wielu z nas: rezerwujesz wizytę w salonie na uaktualnienie stylu, korektę koloru, pasemka, a nawet keratynowe prostowanie włosów, a wyniki są mniej niż pożądane lub co gorsza, poważnie uszkodzone włosy lub nawet bolesne. Co więc robisz?
Czy mówisz o tym natychmiast, czy czekasz, aby poradzić sobie z sytuacją w domu?
Zainspirowało mnie to do napisania tego artykułu, ponieważ widziałam wiele postów w mediach społecznościowych na temat ludzi wychodzących z salonu z ewidentnie złym doświadczeniem salonowym. Ale, nie powiedział nic w salonie, wyszedł, jakby byli szczęśliwi, a następnie co wydawało się pochodzić z lewego pola bashing stylista. I coraz niepożądane wsparcie z salonu, i zastanawiając się, dlaczego?
Rozumiem to, i nikt nie chce natknąć się jako niegrzeczny. Ale trzeba mówić swój grunt grzecznie. Co ważniejsze, musisz być przygotowany na spotkanie z włosami, aby zminimalizować te wpadki, ponieważ jest to zazwyczaj to, co jest - nieporozumienie między tobą a stylistą.
Ty i stylista musicie być na tej samej stronie przed rozpoczęciem pracy. Koniec historii! Obejmuje to skuteczne komunikowanie swoich oczekiwań, pozwalając styliście wiedzieć, co lubisz, a czego nie, i być wygodne zadawanie wielu pytań.Profesjonalne porady dotyczące złych doświadczeń z salonem
Do Your Due Diligence Before Going To The SalonI can't stress this enough. To nie jest ulica jednokierunkowa tutaj, to trwa dwa do tanga mianowania włosów lub, w niektórych przypadkach, tangle (trochę humoru włosów). Więc poniżej, mam umieścić listę rzeczy do zrobienia razem przed pójściem do salonuSniff Out The Hair Dresser Before Booking An AppointmentFinding najlepszy salon, wraz ze stylistą, może być trudne zadanie. Kiedy się przeprowadziłam, najpierw poszłam do stylisty, którym była moja siostra. I w około 5 minut, mogłem powiedzieć, że ta dziewczyna i ja nie siatki. Nie miała poczucia humoru, była bardzo monotonna, pasywna, wyglądała jak mama jeans i powiedziała: "Mogę powiedzieć, że jesteś szczególna w kwestii swoich włosów i nieugięta w kwestii swoich siwych korzeni, ale muszę ci powiedzieć, że mam niesolidną opiekunkę i czasami muszę zmieniać terminy w ostatniej chwili". Chociaż doceniłam jej szczerość, wiedziałam, że nie jest to moja filiżanka herbaty właśnie wtedy i tam. Nie mam cierpliwości dla tych, których życie osobiste wpływa na ich pracę! Raz na jakiś czas jest to zrozumiałe, ale wiedziałam, że to dla mnie za dużo, ponieważ ta kobieta czuła potrzebę, aby mi to powiedzieć. I że nie będę rezerwować wizytę włosów z nią kiedykolwiek~Be Prepared To Ask Questions At Your Salon AppointmentNo question is stupid. To są twoje włosy, które mogą pomóc określić, czy stylista meshes z tobą. Jest to zwykle czerwona flaga, jeśli pochodzą one off obronne lub niegrzeczny, więc przenieść się!
Communicate Your Likes And Dislikes With the StylistIf you have a hairstyle or color you want. THIS IS IMPORTANT ... upewnij się, że wyjaśnić, dlaczego lubisz to. (jako powód, że lubisz kolor może być powodem, że nie będzie pracować dla Ciebie).
Na tej samej zasadzie, upewnij się, że powiesz im, co ci się nie podoba. Na przykład, jeśli masz ciemniejsze włosy, może pojawić się mosiężność. Jeżeli stanowczo twierdzisz, że nie chcesz mieć mosiężnych włosów, dobry stylista powinien odpowiedzieć Ci, jakie są oczekiwania w stosunku do Twoich obecnych włosów. Lub lubisz warstwy, ale nie chcesz, by Twoje włosy wydawały się cienkie. To była moja porażka, ponieważ dowiedziałam się, że większość zdjęć z cieniowanymi włosami to zdjęcia z przedłużaniem włosów, lub włosy są naturalnie kręcone, grube i roztrzepane, więc warstwy są fałszywie pełne.
Przykłady z mojego doświadczenia:
- Ja: Lubię te warstwy takie pełne.
- Stylista: Twoje włosy nigdy nie będą tak wyglądać, są cienkie, a dziewczyna na zdjęciu ma przedłużone włosy.
- Ja: Uwielbiam bordowy kolor, który przykrywa moją siwiznę, coś innego.
- Stylista: Z powodu siwizny twoje włosy staną się różowe, ponieważ pigment nie utrzyma swoich kolorów.
Widzisz, jeśli nie zdecydował się mówić z konkretami mogłem skończyć z cienkimi, różowymi włosami. Unikaj profesjonalnych zdjęć, ponieważ są one myląceJak zdjęcia są doskonałe punkty odniesienia, mogą być bardzo mylące, co idzie do komunikacji stylisty. Dobry salon będzie miał stylistów, które wskażą różne style kolorowania i tekstury włosów na zdjęciu w porównaniu do Ciebie. Co ważniejsze, na większości zdjęć, przedłużenia włosów są używane. Nie bądź impulsywnaPrzy ekstremalnych zmianach koloru, poproś o test pasm, aby określić, czy włosy są wystarczająco zdrowe, aby wytrzymać ten proces. Chcesz wiedzieć, ile sesji zajmie Ci osiągnięcie pożądanego rezultatu... Żadnych quickies w czarnych włosach do spraw platynowych, ponieważ spowoduje to katastrofę. Również rozważyć spróbuj na aplikacje fryzury. gdzie można przetestować kolory i fryzury.
Beware Of Cookie-Cutter SalonsTrying trzymać kwadratowy żebraka w okrągłej dziurze jest formuła dla katastrofalnych fryzurę. Jak w przypadku fryzur, jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich.Kilka czynników może wpłynąć na to, jak dana fryzura wygląda na tobie, takie jak rodzaj włosów, stan, grubość, tekstura, długość i styl. Styliści muszą to rozumieć i być na to otwarci, aby odpowiednio dopasować fryzurę. Twoja fryzura powinna uzupełniać Twoje cechy, a stylista musi być w stanie i chce przekazać Ci to profesjonalnie i słownie.Ponadto, musisz być otwarty na prawdę i nie obrażać się, bo to co może wyglądać dobrze na Twoim przyjacielu, może nie wyglądać dobrze na Tobie.
Światło naturalne Vs. Oświetlenie wewnętrzne |
Mój stylista powiedział mi jedną rzecz... Natura nigdy nie kłamie. Dlatego też, najlepszym sposobem na sprawdzenie jak wyglądają Twoje rozjaśnione lub farbowane włosy jest wyjście na zewnątrz z lustrem w naturalnym świetle słonecznym.
Inne efekty świetlne na włosach, o których warto wiedzieć.
- Przy cieplejszym, pomarańczowym świetle, włosy będą odbijać cieplejszy, miodowy kolor.
- Przy zimnym, białym lub niebieskawym świetle, Twoje włosy będą wydawać się bardziej popielate.
- Na zewnątrz... Prawdziwy kolor (patrz zdjęcie powyżej, światło naturalne vs. wewnętrzne)
Doświadczony stylista zabierze Cię na zewnątrz, by zobaczyć kolor Twoich włosów. Jeśli nie, zrób to sama przed wyjściem z salonu.
Jak poradzić sobie z uszkodzonymi włosami, nie będąc niegrzeczną? Wracasz do domu, a kilka dni później zauważasz, że Twoje włosy są łamliwe i gumowate, lub co gorsza, skóra głowy jest poparzona. Co byś zrobiła w takiej sytuacji? Przyjrzyjmy się Twoim opcjom w krokach wymienionych poniżej!Kindness Goes A Long WayZrozumiałam. Zła fryzura może wydawać się końcem świata. Ale życzliwość przechodzi długą drogę. Bądź uprzejmy i wyartykułuj swoje myśli - wypadki się zdarzają.Musisz znaleźć rozwiązanie, a nie belabor sesji skargi jak szalony Karen.Speak Up Right AwayJeśli napotkasz straszne leczenie salon lub wypadek, gdy personel świadczy swoje usługi, wspomnieć o tym stylista natychmiast. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to złapać je przez zaskoczenie później z jakimś bashing na mediach społecznościowych. Ale nie miał uprzejmości, aby wyrazić niezadowolenie z cięcia i koloru w salonie.Wierzę w karmę, a tam jest miejsce i czas na złe recenzje po podjęciu wszystkich kroków, aby naprawić. Nie będąc pasywnym trollem klawiatury przed nawet próbą rozwiązania problemu z obsługą klienta.
Help, What If I Didn't Notice The Issue Until I Got HomeSometimes, you may not notice a problem with your hair until you are at home, maybe even a few days later. Reakcje na produkty lub, co gorsza, zniszczone włosy nie zawsze ujawniają się od razu. W takich przypadkach należy od razu skontaktować się z salonem. Nie rozmawiaj z osobą, która odbiera telefon lub nawet z asystentem kierownika, ponieważ wiadomość może zostać utracona w tłumaczeniu. Poczekaj, aby porozmawiać z menedżerem salonu, aby wyjaśnić sytuację spokojnie i szczegółowo, aby mogli pracować, aby zapewnić ci możliwość naprawienia go.Ask For A Refund Podczas żądania korekty, próba naprawy może spowodować więcej szkód. Musisz to zrozumieć. Nie chcesz, aby twoje włosy wypadły. Jeśli Twoja skóra i włosy są narażone na szwank z powodu złych usług świadczonych przez personel salonu, masz prawo do zwrotu pieniędzy zamiast usługi naprawczej.Udokumentuj cały problem z włosami Jeśli kierownictwo i personel odmówią naprawienia szkody lub zwrotu kwoty, ten następny krok zapewni Ci dowód. Udokumentuj cały problem, nagrywając obszerne wideo, wysyłając e-mail lub spisując zeznania z dokładnością do czasu. Jeśli myślisz o działaniach prawnych, zrób zdjęcia włosów, a jeśli jest uszkodzenie skóry i produktów użytych, aby dodać je do dowodów prawnych. Weź ze sobą przyjaciela na kolejną kontrolę dla świadka biznesu w sprawie ich odmowy współpracy. Każda dokumentacja może pomóc w dochodzeniu odszkodowania w sądzie.
Physical Harm Due To Negligence From A Hair AppointmentSadly, są pewne okoliczności, w których doszło do fizycznej szkody z powodu zaniedbania, takie jak wypadanie włosów, pieczenie skóry głowy itp. Fryzjerzy są odpowiedzialni za bezpieczeństwo i dobre samopoczucie swoich klientów. Możesz mieć prawo do odszkodowania, jeśli są zaniedbane, niewłaściwie używają sprzętu lub chemikaliów, lub nie przygotowują się odpowiednio.W poważnych przypadkach, takich jak ten, możesz chcieć zasięgnąć porady prawnej. Pomoże to również zrozumieć zakres działań, jeśli chcesz ścigać małe roszczenia lub rozległe szkody.W ciężkich przypadkach, takich jak te, w których skóra głowy została spalona od reakcji z chemicznego prostowania włosów. Skontaktowanie się z prawnikiem z doświadczeniem w odszkodowaniach za relaksatory do włosów i roszczeniach odszkodowawczych jest najlepszym rozwiązaniem.
Więc tam masz to, mnóstwo wskazówek, jak zapobiec złym doświadczeniem salonu, Do następnego razu!