Jak zapracowani dorośli mogą zmniejszyć stres związany z powrotem do szkoły

Nadszedł czas, aby zmniejszyć stres związany z powrotem do szkoły i wrócić do rutyny po lecie! Czy jesteś:

  • Pracującym rodzicem przygotowującym swoje dzieci do roku szkolnego
  • Studentem college'u wracającym do szkoły jesienią
  • Po prostu wracasz do rutyny po letnich wakacjach

Często zaczynamy odczuwać stres, napięcie lub zwiększony niepokój, co sprawia, że czujemy się mniej niż idealnie. Jakby to nie było wystarczająco trudne, teraz gwałtownie rosnąca inflacja dodaje kolejne zmartwienie dla dorosłych, którzy walczą, aby pozwolić sobie na ubrania do szkoły, przybory szkolne i opiekę po szkole.

Odporność i schronienie są bardziej niż kiedykolwiek kluczowe dla rodziców, dzieci, a nawet studentów uczelni w tych trudnych czasach.

Oto kilka sposobów na zmniejszenie stresu back-to-school od Barbie's Beauty Bits, aby przejść przez tegoroczny zgiełk.

Rozumiemy, że stres jest naturalną obroną przed niepewnością
Uświadom sobie, że stres jest naturalną reakcją na niepewność. Problem polega jednak na tym, że zbyt duży stres może być szkodliwy dla naszego zdrowia.

W raporcie Narodowego Instytutu Zdrowia Psychicznego, zaburzenia lękowe i przewlekły stres wpływają na układ odpornościowy, trawienie, układ sercowo-naczyniowy, sen i układ rozrodczy. Objawy różnią się w zależności od osoby, w tym problemy z trawieniem, bóle głowy, bezsenność, smutek, złość i drażliwość.

Stąd mieć twój uczucia zatwierdzający (i dzieci) uśmierzać back-to-school niepokój, wspierać twój dziecko (szczególnie młodsi dzieci które mogą mieć separacja niepokój), i adoptować niektóre back-to-school stress relievers.

Te kroki są niezbędne, aby pomóc Ci w tym trudnym czasie.

Wznów rutynę
Podczas letnich miesięcy, rutyny często biorą urlop, jak również. Dodaj regulujące wzorce do domowego harmonogramu na kilka tygodni przed rozpoczęciem szkoły, aby zmniejszyć stres i pomóc w przejściu z powrotem do szkolnego harmonogramu.

Jeśli nikt nie utrzymywał pory snu w czasie przerwy letniej, ustal taką, która może być utrzymana w czasie nocy szkolnych (dotyczy to rodziców, studentów, w zasadzie wszystkich członków rodziny również). Uzyskanie bardzo potrzebnego snu pomoże każdemu z pierwszym dniem szkoły, odpowiednio dostosować się do zmiany harmonogramu i korzystnie wpłynie na nastrój i układ odpornościowy każdego z nas.

Jeśli rodzina spała do późna przez lato, zacznij budzić się bliżej godziny, o której musisz wstać do szkoły. Jeśli nie jadłeś regularnie, trzymaj się regularnych pór posiłków - śniadania, obiadu i kolacji. Włącz do wieczornej lub weekendowej rutyny jakieś zabawne rytuały, które można kontynuować po rozpoczęciu szkoły, oprócz regularnych obowiązków.

Pierwsze tygodnie szkoły to także doskonały czas na zaplanowanie wspólnych zabaw lub zajęć z przyjacielem dziecka. Z psychologicznego punktu widzenia, spędzanie czasu z rówieśnikami w okresie przejściowym lub w czasie dużego stresu może pomóc w zmniejszeniu stresu.

Utrzymanie rutyny może pomóc osobom zmagającym się z lękiem, zmniejszyć stres i promować odporność. (Dotyczy to również rodziców!).

Jak CBD może pomóc studentom w stresie
Nie da się ukryć, że studenci są pod ogromną presją. Twój harmonogram jest wypełniony nauką, stażami, spotkaniami towarzyskimi i wieloma innymi rzeczami.

Ponadto, kiedy dopiero wchodzisz w siebie, łatwo jest czuć się zdenerwowanym i zestresowanym o przyszłość w tym czasie.

Wykazano, że CBD może zmniejszyć objawy niepokoju i stresu. Możesz więc stać się podekscytowany wyjściem na własną rękę, a nie nerwowy. I oczywiście ten "Mózg Wiewiórki", znajdujący się w trudnościach z koncentracją!

Jeśli nie próbowałeś produktów CBD, możesz chcieć edukować się na temat produktów CBD z CBDistillery i sprawdzić, czy mogą być dla ciebie pomocne, gdy czujesz niepokój lub brak skupienia. Wiele osób uważa, że korzystanie z tych produktów jest korzystne.

Weź głębokie oddechy, aby się uspokoić
Stres często powoduje, że myślisz mniej wyraźnie niż w innym przypadku. Ćwiczenia oddechowe mogą pomóc Ci się szybko uspokoić. Są one szczególnie przydatne do zmniejszenia niepokoju przed testami i innymi stresującymi momentami. Możesz je wykonywać praktycznie wszędzie i pozbyć się stresu w ciągu zaledwie kilku minut.

Zaangażuj się w jakieś twórcze działanie, aby zminimalizować poziom stresu
Kontakt z kreatywną energią może poprawić Twoje ogólne zdrowie. Może to zabrzmi głupio, ale czynność tak prosta jak kolorowanie w modnej kolorowance dla dorosłych na zewnątrz lub w akademiku może poprawić funkcjonowanie mózgu, samopoczucie psychiczne i zdrowie fizyczne.

Crafting to kolejna forma kreatywności. Wierzcie lub nie, ale wiele osób porównuje rzemiosło do medytacji ze względu na jego uspokajający wpływ na mózg i ciało. Crafting okazał się również pomóc skupić umysł.

Bycie kreatywnym pomaga nam wejść w spokojny stan , w którym wszystkie nasze negatywne myśli rozpływają się, a my po prostu istniejemy w chwili obecnej. Czy pieczenie, crafting, sztuka i rzemiosło, to nie ma znaczenia. Wystarczy, że zrobisz to, czego pragnie twoje serce, nie martwiąc się o to, jak dobrze to zrobisz; najważniejsze, że to kochasz.

Ciesz się świeżym powietrzem, zanim zrobi się zbyt zimno
Korzyści płynące ze spędzania czasu na łonie natury i ćwiczeń fizycznych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych zostały wykazane w licznych badaniach. Wyniki były niezwykłe: Spadły poziomy hormonów stresu, ciśnienia krwi i tętna.

Ćwiczenia zmniejszają napięcie i uwalniają dobre dla samopoczucia substancje chemiczne w mózgu, które podnoszą nastrój i wspierają spokój. Oprócz tego, że pomagają Ci lepiej spać, regularne ćwiczenia mogą również pomóc Twoim dzieciom!

Nie komplikuj spraw. Nawet pół godziny lub 15 minut może zrobić ogromną różnicę. Po rozpoczęciu szkoły możesz kontynuować tę aktywność jako część swojej "rutyny".

Medytuj na świeżym powietrzu, aby zmniejszyć stres i niepokój
Ponieważ ty już cieszysz się pięknym outdoorem, dlaczego nie połączyć go z jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić dla swojego zdrowia psychicznego, czyli medytacją? Praktyka udania się do najbliższego naturalnego otoczenia, najlepiej lasu, i po prostu medytowania na swoje otoczenie jest znana w Japonii jako"kąpiel w lesie" . Bądź całkowicie zaabsorbowany tym, co tu i teraz, i zwracaj uwagę na wszystko, co można zobaczyć, usłyszeć, powąchać i poczuć.

Odśwież swoją pielęgnację skóry za pomocą retinolu
Stres może nie tylko wpływać na Twój umysł, ale także zbierać żniwo na Twojej cerze. Skutki stresu widać w zwiększeniu poziomu kortyzolu, co z kolei prowadzi do wzrostu stanu zapalnego, jak spuchnięte oczy z powodu braku snu i sucha skóra od niezdrowego jedzenia. Stres może nawet pojawić się jako zmarszczki stresowe! Czy słyszałaś kiedyś wyrażenie "linie zmartwień"? Te kłopotliwe linie na czole!

Jednym ze składników pielęgnacyjnych, który może poprawić stan skóry wywołany stresem jest stosowany miejscowo retinol. Badania wykazały, że retinol może być strategią łagodzącą skutki stresu na skórze , ponieważ wspomaga produkcję włókien kolagenowych i elastycznych oraz zmniejsza syntezę proteaz.

Produktem, który uwielbiam o tej porze roku jest "The A Method Pearls of Retinol". To powszechne, aby zobaczyć, że skóra ludzi staje się bardzo sucha, gdy używa retinolu bez żadnych produktów uzupełniających. Ale nie z tym systemem, ponieważ oferuje on idealny scenariusz mikrodozowania ze składnikami nawilżającymi, takimi jak kwas hialuronowy, pantenol i 24-karatowe złoto, które zapobiegają wysuszeniu, zaczerwienieniu i podrażnieniu.

W ofercie znajdują się preparaty o stężeniu 0,5% i 1%, dzięki którym można budować siłę i tolerancję.


Podaruj sobie odrobinę rozpieszczania i dbania o siebie
To zostawiliśmy na koniec. Ponieważ ważne jest, aby dać przykład swoim dzieciom i nadać priorytet swojemu zdrowiu i dobremu samopoczuciu podczas tego stresującego okresu przejściowego.

Po pierwsze, wyjaśnijmy jedno powszechne nieporozumienie: Samoopieka nie oznacza samozadowolenia, próżności czy egoizmu.

Samoopieka oznacza dbanie o siebie, aby zachować zdrowie. Od zarządzania stresem fizycznego i psychicznego do obniżenia ciśnienia krwi, dbania o siebie w przypadku lęku, a nawet ilość snu, którą otrzymujesz. Korzyści zdrowotne nie tylko pozwolą Ci odnieść sukces w pracy i dbać o innych, ale przede wszystkim żyć.

Potrzeba samoopieki, aby lepiej zadbać o siebie jest bardziej powszechne niż kiedykolwiek, zwłaszcza w tym czasie roku, i to nie haven't to be something extravagant. To może być coś tak prostego jak masaż łagodzący stres masaż, podnosząca na duchu twarz, suszenie włosów lub relaksujący zabieg w spa. Zabiegi te są niezbędne dla ostatecznych praktyk samoopieki.



Podsumowując
Zdaj sobie sprawę, że to normalne, aby od czasu do czasu stać się zestresowanym w oczekiwaniu na test, uzyskanie dzieci do szkoły po raz pierwszy, i równowagi rodziny i pracy.

Jeśli czujesz, że jesteś nadmiernie zaangażowany, możesz mieć wrażenie, że zawodzisz w każdej sferze swojego życia. Możesz czasem zauważyć, że jesteś sfrustrowany i zastanawiasz się, dlaczego wszyscy inni zdają się tak szybko radzić sobie ze szkołą, dziećmi i pracą. Większość dorosłych radzi sobie ze stresem codziennie, a Ty nie jesteś winny. Mimo to możesz ułatwić sobie życie, wykonując powyższe kroki.