Self-Care: Pięć sposobów, by lepiej zadbać o siebie

Plan samoopieki - z pięcioma sposobami na lepsze dbanie o siebie? Nie wiem, czy mam czas na jeden, nie mówiąc już o pięciu, panna Barbie's Beauty Bits.

Rozumiem to; życie może być stresujące i wręcz gorączkowe, czy to stres związany z pracą, honey-dos, czy bieganie z dziećmi na każde zajęcia na świecie. Wielu nie dodaje czasu dla mnie do listy rzeczy do zrobienia. Przede wszystkim widzę to, ponieważ wielu czuje się winnych z powodu dbania o siebie. Ale prawda jest taka, że jeśli nie dbasz o siebie, jesteś bezwartościowy dla innych.

Statystyki pokazują, że samoopieka promuje pozytywne wyniki zdrowotne, w tym odporność, długowieczność i bardziej skuteczne zarządzanie stresem. Więc rzucić, że ignorancki myśl, że self-care jest próżność, jak self-care jest SANITY! Przeczytaj więcej poniżej na ten temat.

Samoopieka to nie próżność, to zdrowy rozsądek.
Po pierwsze, wyjaśnijmy jedno powszechne błędne przekonanie: Samoopieka nie oznacza samozadowolenia, próżności czy egoizmu.

Rutyna self-care oznacza dbanie o siebie, abyś mógł być zdrowy. Od fizycznie i psychicznie do zarządzania stresem, do obniżenia ciśnienia krwi, samoopieki na niepokój, a nawet godziny snu. Korzyści zdrowotne pozwolą Ci nie tylko odnieść sukces w pracy i dbać o innych, ale w zasadzie żyć.

Masz rację, jeśli uważasz, że słyszałeś więcej o samoopiece. Jeden wskaźnik: Według Google Trends, liczba wyszukiwań dla "self-care" jest około 2,930,000,000.

Potrzeba samoopieki jest bardziej powszechna niż kiedykolwiek, zwłaszcza w świecie shit show, w którym żyjemy. Musimy być w stanie poradzić sobie z codziennym życiem i stresem, a utrzymanie samoopieki pozwoli ci się tam dostać. I jestem tutaj, aby pomóc z moich najlepszych 5 sposobów, aby lepiej dbać o siebie.

Jeśli chodzi o zmiany w opiece nad sobą, Maleńka jest wszechmocna
Kluczem do skutecznej rutyny pielęgnacyjnej jest raczkowanie, chodzenie, bieganie, ponieważ nie chcesz się stresować, próbując się odstresować. Kiedy podbijamy każdy mały krok, te małe zachowania staną się długoterminowym nawykiem, zanim nawet się zorientujesz. Nie musisz jednak wierzyć mi na słowo.

Jestem wiecznym Sheldonem (z Big Bang Theory), jak nazywają mnie moi przyjaciele, i zawsze jestem otwarta na naukę, co właśnie zrobiłam z pomocą Pili, z Heaven On Earth Day Spa, kiedy podzieliła się ze mną Małymi zmianami, które zmieniają wszystko.

Nauczyłem się, że tworzenie łatwych nawyków samoopieki może być zabawne, jeśli jest zrobione poprawnie. I co lepsze, co do kick off lato niż tworzenie łatwe, zabawa, małe nawyki, które trzymać wcześnie na, że pozwoli Ci czuć się świetnie o sobie.

Ostateczna rutyna dbania o siebie

Wystarczająca ilość snu dla samoopieki
Wskazówki dotyczące głębokiego snu przeciw niepokojowi

Zaczynam tutaj, aby pokazać, że możesz wziąć każdy nowy nawyk samoopieki i wykręcić go z powrotem, więc jest super mały. To jest jak sadzenie ziarna, które rozkwitnie w coś dużego. Ale oprócz bycia małym, musi to być coś realistycznego, a ty lubisz. Bez względu na to, jak małe lub znaczące, nie zrobisz tego, jeśli go nienawidzisz.


Przykładem wysypiania się jest uświadomienie sobie i nie stresowanie się tym, że nie zawsze możesz kontrolować czynniki, które zakłócają Twój sen. Możesz jednak przyjąć nawyki, które zachęcają do lepszego snu. Kiedy zmniejszysz ten stres z akceptacją, zaczniesz spać lepiej.

Po dostaniu, że w dół, spróbuj niektóre z tych dla coraz wystarczająco dużo snu dla samoopieki:

  • Trzymaj się harmonogramu snu
  • Stwórz środowisko sprzyjające odpoczynkowi
  • Wyłącz elektronikę i niebieskie światło
  • Spać z anti-aging poduszki
Zdobądź 10 dolarów zniżki z kodem: BARBIE10

Zdrowe odżywianie w trosce o siebie
Jedzenie zdrowe jest jedną z najbardziej podstawowych rzeczy, które wielu pomija. Jest to proste, aby odebrać jedzenie, aby przejść, ponieważ jest to szybkie.

Ale czy kiedykolwiek spojrzałaś na cenę? Święta racja, to nie jest to, co kiedyś, i nie zapominajmy, jak niezdrowe. Nawet tak zwane zdrowe przedmioty są wypełnione sodem, co prowadzi do chorób serca.

Prawda jest taka, że jesteśmy tym, co jemy. Poza oczywistymi kwestiami niezdrowej żywności jedzenie zdrowej dla samoopieki może również utrzymać nasze umysły pracujące i czujne.

Na przykład badania pokazują, że jedzenie zdrowej żywności może pomóc zmniejszyć ryzyko utraty pamięci krótkotrwałej i stanów zapalnych, które mogą mieć długotrwałe skutki dla mózgu, a z kolei dla reszty ciała.

I zgadnij co, oprócz zdrowia psychicznego ciała. Jedzenie zdrowo może stworzyć inne ulepszenia, takie jak twoja skóra wygląda i czuje się lepiej , dlatego uwielbiam robić przeciwstarzeniowe smoothies. I piękności, to nie jest takie trudne. Wszystko czego potrzebujesz to odpowiedni blender, a ja uwielbiam Cocinare Personal Blender for Smoothies; jest to najlepszy blender smoothie na Amazon.
Kluczem jest zrozumienie, jaka zdrowa żywność działa najlepiej! Oto kilka składników smoothie, aby spowolnić starzenie i ich korzyści.





  • Borówki: Wysokie w przeciwutleniacze & zawierają witaminę C, która pomaga w produkcji kolagenu
  • Truskawki: Wysoka w witaminę C, która jest dobra dla Twojej skóry, ponieważ zwalcza wolne rodniki
  • Awokado: Jedno z najlepszych źródeł kwasów tłuszczowych omega-3. Wysoka zawartość witaminy E, która pomaga poprawić strukturę skóry.
  • Leafy Greens: Jarmuż i szpinak zawierają witaminy A, C i K, które współpracują ze sobą, aby pomóc Twojej skórze zwiększyć jej blask.
  • Nie zapominaj o mleku migdałowym! Migdały zawierają kwas linolowy, niezbędny kwas tłuszczowy, który pomaga zapobiegać wysuszeniu skóry.

Włącz ćwiczenia jako część swojej rutyny pielęgnacyjnej
Wiem, że myślisz, jak do cholery mam czas na trening, Miss Barbie? Ale znowu, to wszystko są małe kroki. Na przykład, zaparkuj dalej, zamiast parkować blisko drzwi. Albo skorzystaj ze schodów zamiast z windy.

Lub, jeśli to możliwe, dlaczego nie wykorzystać część swojego czasu na lunch, aby cieszyć się na zewnątrz? Naukowcy odkryli, że spędzanie czasu na zewnątrz może zmniejszyć zmęczenie, a tym samym poprawić objawy depresji i wypalenia. Chociaż mogą się one wydawać niewielkie, mogą sprawić, że poczujesz się dobrze, jeśli będziesz je wykonywać codziennie.

Inną rzeczą do rozważenia, jeśli pójście do siłowni jest z pytania jest niektóre online treningi. I seria kocham jest z Chloe Ting, a najlepsze jest to, że ćwiczenia są tylko około 15 minut, przy użyciu własnej masy ciała, więc nie hantle są potrzebne. I tak, robią one dużą różnicę.

Czas w spa dla własnej pielęgnacji
Nie ma to jak dzień rozpieszczania. Niezależnie od tego, czy jest to masaż łagodzący stres, podnosząca na duchu twarz, rozdmuchiwanie włosów czy relaksujące zabiegi w spa, są one niezbędne dla ostatecznych praktyk samoopieki.

Jednak zepsucie sobie dnia w spa poza domem może być trudne dla wielu z nas! Nie ma jednak obaw, ponieważ istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby stworzyć ostateczny domowy zabieg spa. Zobacz kilka z moich ulubionych poniżej:

  • Gua Sha Virtual Facial
  • Wzmocnienie kolagenu dzięki maseczkom z terapią LED
  • Plażowe loki dla włosów w stylu glamour
  • Zestaw do domowej depilacji woskiem dla jedwabistej, gładkiej skóry tego lata
  • Terapia mikroprądami... niechirurgiczne podejście do liftingu twarzy, wypełniaczy ust, botoksu i nie tylko
  • Domowy zabieg na twarz z użyciem produktów do pielęgnacji skóry wolnych od substancji szkodliwych.

I piękności, podczas gdy pielęgnacja skóry może wydawać się zniechęcająca, nie musi być. Istnieje wiele miejsc w Internecie, Barbie's Beauty Bits, oczywiście, i kilka innych znanych stron internetowych, takich jak CleverlyBeauty-centrum dla kobiet, które chcą pomóc z ich rutyny urody.

Więc masz to, Barbie's Beauty Bits pięć sposobów, aby lepiej dbać o siebie! Wdrażając niektóre z tych porad dotyczących samoopieki, ostatecznie będziesz dbać o swoje ciało, układ odpornościowy oraz zdrowie psychiczne i emocjonalne umysłu i ciała.